۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7112017
T T
۰ نفر
پنج میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از صادرات صنایع دستی تخصیص یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/01 فرهنگی.میراث فرهنگی.صنایع دستی اصفهان- معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت:برای تشویق و حمایت از صادرات اقلام و تولیدات صنایع دستی، امسال پنج میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت به این امر اختصاص یافت.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور ، تهمینه دانیالی وضعیت اعتبارات صنایع دستی در سال 90 را مناسب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال فرصتی برای حمایت از صنایع دستی در بخش های مختلف فراهم می شود، اظهار داشت: ردیف های ویژه ای از منابع اعتباری دولت در راستای حمایت از بخش صنایع دستی کشور تعریف شده است.
معاون صنایع دستی گفت: نیاز به تشویق و حمایت از بخش صادرات صنایع دستی از مدتها پیش احساس می شد و معاونت صنایع دستی در این زمینه برنامه ریزی کرد.
وی با تاکید بر اینکه هنوز چگونگی استفاده از این اعتبار در بخشهای مختلف ابلاغ نشده است،افزود: معاونت صنایع دستی،پیش بینی در مورد استفاده از این اعتبار انجام داده است.
وی اظهار داشت:براساس پیش بینی انجام شده از این اعتبار می توان به منظور حضور صنعتگران شاخص در نمایشگاه های خارجی، پرداخت تسهیلات به متقاضیان و برگزاری نمایشگاه های تخصصی استفاده کرد.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: همچنین فروش اینترنتی تولیدات صنایع دستی و احیای رشته های فراموش شده که تولیدات آنها از بازار خوبی در بخش صادرات برخوردارند نیز در مجموع پیش بینی های معاونت صنایع دستی قرار دارد.
510/1042 شماره 042 ساعت 11:09 تمام
۰ نفر