۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7111780
T T
۰ نفر

پور غلامی:

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7111780
پور غلامی: مصمم به کسب قهرمانی جام حذفی هستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/30 ورزش.فوتبال.لیگ برتر ایران بندر انزلی - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت : بردن صبای قم پایان خوبی برای ملوان در لیگ دهم بود، با شکست استقلال تهران و حضور در دیدار فینال ، مصمم به کسب قهرمانی جام حذفی هستیم.
فرهاد پور غلامی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود : بازیکنان ملوان با انگیزه فراوان خود یک بازی روان و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و موفق شدیم سه امتیاز دیدار با صبا را کسب کنیم.
وی با اشاره به این که تا پایان جام حذفی با ملوان قرارداد دارد ،خاطر نشان ساخت : برای بهبود وضعیت ملوان در فصل بعد،شرایطی دارم که اگر مورد موافقت مسوولان این باشگاه قرار گیرد ، ادامه همکاری خواهم داد.
سرمربی ملوان وقفه های زیاد در راه برگزاری لیگ دهم را نکته منفی آن دانست و ادامه داد: فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشتیم، از بازیکنانم تشکر می کنم که به خوبی تفکرات تاکتیکی من را روی زمین پیاده کردند.
پور غلامی در پایان نقش هواداران را در موفقیت ملوان در لیگ دهم پر رنگ خواند و تصریح کرد: هواداران همواره یار دوازدهم ملوان هستند، امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی دل آنان را شاد کرده و جواب زحماتشان را بدهیم.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر جمعه موفق شد با دو گل صبای قم را شکست دهد،با این پیروزی و درهفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر ملوان با 48 امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد ،صبا نیز با 41 امتیاز در مکان دهم قرار گرفت.
7152 شماره 120 ساعت 23:26 تمام
۰ نفر