۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7107095
T T
۰ نفر

فردا بعد از نماز جمعه :

۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7107095
فردا بعد از نماز جمعه : نمازگزاران قم علیه جنایات حکام بحرین راهپیمایی می کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/08 سیاسی.تظاهرات.شورای هماهنگی قم ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، با صدور بیانیه ای مردم هوشیار و متدین قم را به شرکت پر شور در راهپیمایی ضد استکباری که بعد از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه برگزار می شود ، فراخواند.
در این بیانیه که روز پنجشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت ،آمده است: تداوم ظلم و بیدادگری حاکمان ظالم بحرین همراه با اهانت بی شرمانه آل خلیفه و آل سعود و دیگر هم پیمانان مستکبر آنان به مقدسات اسلام، قلوب آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرد.
تخریب مساجد ، سوزاندن قرآن کریم و به خاک و خون کشیدن اعتراضات مسالمت آمیز مردم ستم کشیده بحرین و دستگیری و شکنجه آنان، سازمان های بین المللی اعم از سازمان ملل و شورای امنیت را که حامی و توجیه گر ناجوانمردانه جنایات ضد بشری و نسل کشی در بحرین هستند، رسوا کرد.
در قسمت دیگری ازاین بیانیه آمده است: این اقدام آنان نفرت عمومی را به همراه داشته و قلوب انسان ها را داغدار نموده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: اینک از همه مومنان دعوت می شود در راهپیمایی که با هدف اعلام انزجار از اقدام وقیحانه این دست پروردگان صهیونیسم و سازمان موساد، در آتش زدن قرآن کریم و تخریب مساجد و محکومیت خفت بار منادیان دروغین حقوق بشر، برگزار می شود، شرکت کنند.ک/1 569/ /550 شماره 151 ساعت 15:35 تمام
۰ نفر