۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7107050
T T
۰ نفر
مدیرفنی تیم فوتبال شاهین: بازی امروز برای ما سرنوشت ساز است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/08 ورزش.مهاجرانی.شاهین.فوتبال بوشهر- مدیرکادر فنی تیم شاهین پارس جنوبی گفت: با کسب سه امتیاز بازی امروز مقابل استقلال تهران، بازیهای آینده این تیم درمقابل مس کرمان و نفت تهران تشریفاتی است.
حشمت مهاجرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود کسب هفت امتیاز از سه بازی گذشته تا حدودی در حاشیه امنیت قرار گرفته ایم اما هنوز مساله ای حل نشده است .
وی گفت:شرایط جدول رده بندی برای تیم های پایین جدول به گونه ای است که هر کدام با یک برد می توانند به رده های خیلی بالاتر صعود کنند در حالی که همه آنها برلبه تیغ واقع شده اند وبا هر بازی احتمال سقوط دارند .
مهاجرانی اظهار داشت: بازی امروز تیم شاهین پارس بوشهر و استقلال تهران برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخودار است و در حالی که استقلال خود را در چند قدمی صدر نشینی لیگ می بیند به دنبال قهرمانی و یا کسب سهمیه دوم یا سومی برای شرکت در بازی های باشگاهی آسیا است .
وی افزود : شاهین نیز بدنبال پیروزی وتداوم برتری های چند هفته گذشته است تا بتواند با خیالی آسوده در دو بازی آینده، فوتبال پاکی را به نمایش گذارد .
مهاجرانی درباره نتایج خوب این تیم در هفته های گذشته گفت: هرچند کنگانی و استیلی برای این تیم متحمل زحمات فراوانی شدند طوری که اکثر کارشناسان فوتبال اذعان کردند شاهین خوب فوتبال بازی می کند اما بدنبال نتیجه گیری های نامطلوب یک مقدار از هدف و گردونه رقابت خارج ودر بحران به سربردیم.
وی افزود:بدنبال تغییراتی که در سطح مدیریت وسرمربی تیم انجام شد و همکاری بین مجموعه کادر فنی، بازیکنان و مدیریت نتیجه آن موفقیت های کسب شده در چند بازی گذشته بود .
مهاجرانی درزمینه ادامه همکاری درفصل آینده با تیم شاهین اظهار داشت: تصمیمی برای ماندن در بوشهر ندارم چون هدفم راه اندازی مدرسه و آکادمی فوتبال در ایران است و از آن جا که این امکانات در بوشهر وجود ندارد ترجیح می دهم درفصل آینده در تهران اهدافم را دنبال کنم .
/629/ 1440**7203/539 شماره 106 ساعت 13:41 تمام
۰ نفر