۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7106535
T T
۰ نفر
همایش حقیقت جویان مسلمان دردامان پرمهر هورامان در پاوه برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 فرهنگی.جلسه.جلسه کرمانشاه - رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه گفت: همایش کشوری حقیقت جویان مسلمان در دامان پر مهر هورامان روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در روستای هجیج پاوه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا هادی رمضانی روز سه شنبه در آخرین نشست هماهنگی این همایش افزود: این همایش با محوریت نگاهی به حیات سید عبیدالله مشهور به کوسه هجیج فرزند امام موسی کاظم (ع) با حضور بیش از 500 نفر از شخصیتهای فرهنگی، علمی و مذهبی کشور و 10 نفر از شخصیتهای علمی، فرهنگی و مذهبی کردستان عراق برگزار می شود.
دبیر همایش حقیقت جویان مسلمان در دامان پرمهر هورامان گفت: 43 مقاله و اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با بررسی هیئت علمی 19 مقاله و اثر به عنوان مقالات و آثار برگزیده انتخاب و در همایش ارایه خواهد شد.
در ادامه این نشست ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و حسین خدرویسی فرماندار پاوه با بیان آثار مثبت برگزاری این همایش و تاکید بر اهمیت برگزاری آن این اقدام را احترام به ارواح طیبه خاندان نبی اکرم (ص ) و پاسخ مناسبی به توطئه ها و تهاجم فرهنگی غرب به فرهنگ غنی اسلام عنوان کردند.
ماموستا قادری و خدرویسی برگزاری این گونه همایشها را گامی ارزنده برای تداوم و تقویت رویکرد فرهنگی برنامه های دولت و نظام دانستند.
7448/567/ 1645 شماره 011 ساعت 09:06 تمام
۰ نفر