۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105922
T T
۰ نفر

رییس انجمن اسکی روی آب :

۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105922
رییس انجمن اسکی روی آب : مسابقات کیبل اسکی در کیش با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 ورزش.کیبل اسکی.رضا گل محمدی.کیش کیش - رئیس انجمن اسکی روی آب ایران گفت: نخستین مسابقات بین المللی کیبل اسکی در کیش با کیفیت و از سطح بسیار بالایی برگزار شد.
رضا گل محمدی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پنج ورزشکار برتر این رشته که بالاترین رنکینگ جهانی را دارند باعث شد تا این مسابقات با کیفیت بسیار بالایی در کیش برگزار گردد.
وی با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار است که در ایران و جزیره کیش برگزار می شود، تصریح کرد: حدود هفت ماه است این رشته ورزشی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و ما با توجه به حضور ابتدایی این رشته در کشور ، عملکرد بسیار خوبی داشتیم که موجب شگفتی اکثر شرکت کنندگان خارجی شده بود.
گل محمدی تاکید کرد: به دنبال گسترش بیشتر کیبل اسکی و راه اندازی پایگاه های مربوط بوده و تلاش خواهیم کرد تا در آینده نزدیک این رشته در تمامی استان های کشور راه اندازی شود.
رئیس انجمن اسکی روی آب ایران با اشاره به ارزان بودن این رشته نسبت به اسکی روی آب با قایق تصریح کرد: استفاده همزمان 12 نفر از کیبل اسکی، امکان آموزش همزمان به 10 نفر، به دور از هرگونه آلاینده های زیست محیطی از جمله دلایلی است که این رشته ورزشی را نسبت به بسیاری از ورزش های مشابه دیگر متمایز می نماید.
وی افزود: از آنجائیکه این رشته ورزشی در خاورمیانه به غیر از ایران هیچ پایگاه دیگری را ندارد، لذا کیبل اسکی می تواند در جذب توریست های خارجی عملکرد بسیار موفقی را به همراه داشته باشد.
گل محمدی در پایان به برگزاری کلاس های مربیگری و داوری زیر نظر اساتید مجرب اتریشی و آلمانی اشاره کرد و گفت: همچنین حضور نماینده عالی هیات داوران فدراسیون جهانی اسکی روی آب و تدریس داوری برای 38 کارآموز، از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه ای این مسابقات برگزار شد.
1234 شماره 173 ساعت 23:54 تمام
۰ نفر