۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105859
T T
۰ نفر

امام جمعه موقت اهواز:

۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105859
امام جمعه موقت اهواز: حضور مردم توطئه دشمنان انقلاب را خنثی می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 سیاسی.عبادی.نماز جمعه.اهواز اهواز - امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: با حضور و هوشیاری مردم هر گونه توطئه ای از جانب دشمنان خنثی می شود.
آیت الله محسن حیدری در آیین این هفته نمازجمعه درمصلای اهواز اظهار داشت: در جمعه گذشته یک نفر از افراد نیروی انتظامی دراهواز بر اثر شلیک گلوله عوامل فتنه به مقام رفیع شهادت نایل شد.
وی افزود: این فتنه نیز بار دیگر با حضور مردم فهیم اهواز خنثی شد و تجربه ثابت کرده است که حضور مردم در صحنه همواره تمامی توطئه های دشمن را خنثی می کند.
آیت الله محسن حیدری همچنین با اشاره به کشتار آل سعود و آل خلیفه در بحرین افزود: کشتار مردم بحرین قلب هر مسلمانی را به درد می آورد و باید این مهم را به گوش تمامی جهان رساند که مردم ایران همواره پشتیبان مردم بحرین هستند.
نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان گفت: هتک حرمت قرآن و سوزاندن مساجد از جنایات ددمنشانه دولت بحرین است و این دولت باید بداند که ظلم در این کشور ادامه نخواهد یافت و عاقبت شومی در انتظار دولت ظالم بحرین است.
امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به سی دی هایی که در حال حاضر با عنوان ظهور نزدیک است در حال پخش است بیان داشت: پیام هایی که توسط این سی دی ها در زمینه نزدیکی ظهور امام عصر (عج ) پخش شده است دروغ است .
وی گفت: این مطالب از قرآن و احادیث نیست و برای مردم و جامعه مشکلات زیادی را ایجاد می کند و امکان ایجاد فتنه توسط این مطالب وجود دارد.
آیت الله محسن حیدری تاکید کرد: به همین منظور مردم باید کاملا هوشیار باشند و فریب این دروغها را نخورند، ظهور امام زمان (عج ) قابل پیش بینی نیست و امکان دارد هر روزی این اتفاق مبارک بیفتد. ک/2 کد/7158/641/508 شماره 110 ساعت 16:33 تمام
۰ نفر