۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105831
T T
۰ نفر
امام جمعه شاهرود:اقدامات دولت در آبادانی کردستان بی نظیر است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 سیاسی.عبادی.نماز جمعه شاهرود - امام جمعه شاهرود گفت: تلاش ها و اقداماتی که از سوی دولت دکتر احمدی نژاد در جهت توسعه ، عمران وآبادانی استان کردستان در مقایسه با اقداماتی که در سالهای گذشته انجام گرفته،بی نظیر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود افزود: شرایط کنونی استان کردستان برای استقرار امنیت و رشد و توسعه با شرایط ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست و در این راستا تلاش های دولت دکتر احمدی نژاد،بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای است، گفت: دولت در هر سفر استانی به کردستان،رشد و توسعه این منطقه در کشور را بطور جدی مورد توجه قرار داد.
وی بابیان اینکه نودمین سفر استانی دولت نیز که در چند روز گذشته با سفر به استان کردستان انجام گرفت،افزود:دولت برای عمران و آبادانی کردستان همواره نگاه ویژه ای داشته و در این سفر مردم مومن،شجاع وغیور کردستان بار دیگر این توجه و نگاه دولت را به خوبی لمس کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی و آثار مثبت آن و همچنین روز زمین پاک اشاره کرد و گفت:همه آحاد جامعه در حفاظت از منابع طبیعی کشور مسئول هستند.
وی همچنین به سالروز تشکیل سپاه اشاره کرد و افزود:سپاه پشتوانه عظیمی برای انقلاب و مردم است و از ابتدای انقلاب تا به امروز ،هر کجا نیاز به دفاع از انقلاب و مردم بوده با اقتدار در خط مقدم حضور داشته است.
امام جمعه شاهرود در خطبه های این هفته نیز به سالروز حادثه طبس اشاره کرد و گفت:ملت ایران این روز الهی را در حمایت از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد کرد.
وی تاکید کرد:این روز الهی را با وفاداری به اسلام و خدا باید حفظ کنیم.ک/ 1496/7358/608/506 شماره 082 ساعت 15:29 تمام
۰ نفر