۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105456
T T
۰ نفر

مدیر کل سیاسی وزارت کشور:

۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105456
مدیر کل سیاسی وزارت کشور: ایران اسلامی یک جزیره امن در خاورمیانه و دنیای متلاطم امروز است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/31 اجتماعی.داخلی.شورای اداری.البرز کرج - مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران را از لحاظ امنیت می توان یک جزیره امن در خاورمیانه و دنیای متلاطم امروز دانست.
به گزارش ایرنا محمود عباس زاده مشکینی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کرج در سال جهاد اقتصادی افزود: ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای همسایه و همچنین در خاورمیانه یکی از کشورهایی است که در حوزه امنیت نظامی و سیاسی از ضریب بسیار بالایی برخوردار است.
وی اظهار داشت: امنیت در ایران ما بومی شده است و همه این دستاوردها به برکت رهبری های امام راحل (ره ) ، مقام عظمای ولایت و مردم انقلابی است.
عباس زاده مشکینی بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس در حوزه امنیتی ما پایبندترین منابع انسانی متخصص در امر دفاع از منافع ملت را داشتیم و در حال حاضر نیز کشور ما دارای منابع انسانی پایبند به ارزش های اعتقادی و اسلامی است.
وی یاد آور شد: به جمهوریت و اسلامیت نظام ایران با توجه به توطئه های مختلفی که از سوی دشمنان طراحی و صورت گرفت ، از جمله فتنه 88 ، هیچگونه خدشه ای وارد نشد.
این مسوول اظهار داشت: این فتنه یک جنگ نرم نبود بلکه یک فتنه هوشمندانه و جنگ هوشمندانه بود چرا که همه مولفه های اجتماعی از لحاظ اقتصادی ، نظامی ، فرهنگی و اجتماعی را دارا بود و ازنوع خود پیچیده ترین جنگ است که خوشبختانه جمهوری اسلامی توان و ظرفیت دفاع در مقابل آن را داشته و دارد.
عباس زاده مشکینی افزود: حفظ بنیان های مشروعیت نظام و ملت ایران یکی از دغدغه های رهبری است و همواره معظم له با رهنمودهای خود ، ملت و نظام را نجات می دهند. ک/2 7421/1027 شماره 235 ساعت 18:08 تمام
۰ نفر