۲۹ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7104892
T T
۰ نفر
معاون وزیر راه از طریق تصاویر ماهواره ای در جریان پروژه های عمرانی پایانه مرزی بیله سوار قرار گرفت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/29 اقتصاد.داخلی.راه و ترابری بیله سوار ، اردبیل - شهریار افندی زاده معاون وزیر راه و ترابری و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از طریق تصاویر ارسالی ماهواره ای گشت خودرو سیار نظارت تصویری در جریان وضعیت پروژه های عمرانی در دست احداث پایانه مرزی بیله سوار قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ،در جریان این برنامه مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل توضیحات لازم را در زمینه نحوه اجرای پروژه های عمرانی پایانه مرزی بیله سوار ارایه کرد.
علی رحمتی افزود: عملیات اجرای این دو طرح مهم برای ارایه خدمات به مسافران ایرانی و خارجی و توسعه تجارت و ترانزیت و محرومیت زدایی منطقه شروع شده است.
وی گفت: پروژه محوطه سازی سالن تجاری به مساحت هشت هکتار با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال قبل از برنامه زمان بندی تعیین شده در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ساختمان سالن مسافری گمرک بیله سوار نیز در مساحت دو هزار و 300 متر مربع با 5/1 هکتار محوطه سازی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و سه درب ورودی و خروجی مسافرین و ترانزیت بر اساس زمان بندی نیمه دوم سال 91 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
خودرو گشت سیار نظارت تصویری مجهز به سیستم ماهواره ای بوده و در جاده های اصلی و گردنه ها مستقر و تصاویر را از نقاط دلخواه برداشت کرده و به مراکز مدیریت راهها ارسال می کند.
این خودروها علاوه بر اینها در مدیریت پروژه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و هم اکنون از دو دستگاه خودرو سازمان راهداری کشور یکی در استان اردبیل و دیگری در استان سمنان وجود دارد.
530/594/ 1645 شماره 042 ساعت 11:26 تمام
۰ نفر