۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7100894
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7100894
نماینده مجلس: عمل به فرمایشات رهبر، ایران را به کشوری نمونه در دنیا تبدیل می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/08 سیاسی.داخلی.جهاد اقتصادی کرمان- نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس ، ایران اسلامی را عزتمندترین، مقتدرترین، آزادترین ، باثبات ترین و آزاد منش ترین کشور دنیا دانست و گفت: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ایران را هر چه بیشتر به جامعه ای نمونه در دنیا تبدیل می کند.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه هر چه بیشتر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به عنوان هر سال و نیز توجه به تحقق جامع عنوان سال های گذشته باعث خواهد شد که جامعه نمونه اسلامی، الهی داشته باشیم.
وی تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ها را سلسله وار و پیوسته دانست و ادامه داد: انجام هر چه بهتر هر مرحله موجب موفقیت بیشتر در مراحل بعدی نیز می شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: جامعه اسلامی باید ضمن توجه به ارتقا معنوی خود، در بحث اقتصادی نیز دارای اقتصادی پویا و متکی به خود باشد.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی برای آنکه بتواند شکوه، بالندگی و اقتدار خود را حفظ کرده و به عنوان یک الگوی اصیل و حکومت اسلامی و انقلابی در دنیا مطرح باشد و خود را بیش از پیش نشان دهند و الگو باقی بماند باید در بحث اقتصاد هم به شاخص های هر چه بالاتری دست یابد.
وی با اشاره به سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با شناخت جامع و کامل از ابعاد مختلف، این سال را به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری کرده اند.
حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به این مطلب که جهاد اقتصادی ابعاد مختلفی دارد، گفت: در سال جهاد اقتصادی باید ضمن تحول در پیشرفت مسایل اقتصادی، جلوی هزینه های غیرضروری نیز گرفته شود که بخشی از آن با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها محقق شده و امسال هر چه بیشتر محقق می شود.
وی با تاکید بر استفاده صحیح از امکانات و منابع موجود، عنوان کرد: جهاد عزم، اراده و همت والایی را می طلبد.
نماینده شهرستانهای شرقی استان کرمان افزود: جهاد شیوه حرکتی بسیار مهم، ایثارگرانه، هوشمندانه و همراه با صبر و بردباری است.ک/3 7440/657/2624 شماره 036 ساعت 11:30 تمام
۰ نفر