۵ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7100530
T T
۰ نفر

مصا حبه اختصاصی/

۵ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7100530
مصا حبه اختصاصی/ رییس مجمع جهانی شیعه شناسی: جهاد اقتصادی ضرورت امروز جامعه است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/05 سیاسی.جهاد اقتصادی.قم قم - رییس مجمع جهانی شیعه شناسی گفت: جهاد اقتصادی ، ضرورت امروز جامعه ما است و رهبر معظم انقلاب با شناخت عمیق از نیازهای روز جامعه اقدام به نامگذاری سال های گذشته کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انصاریب ویر احمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف مقام معظم رهبری از نام گذاری سال جدید به نام سال جهاد اقتصادی حرکت و برنامه ریزی برای رفع معضلات اقتصادی و تداوم پیشرفت جامعه است.
وی افزود: ایران اسلامی سالها است از سوی استکبار جهانی تحریم شده و رهبر معظم انقلاب با بررسی دقیق روند طی شده برنامه ها و راهبردهای پیشرفت و بالندگی کشور را اعلام می کنند.
رییس مجمع جهانی شیعه شناسی اضافه کرد: هم اکنون که کشور ایران از لحاظ پیشرفت های علمی در رتبه و جایگاه مناسبی قرار گرفته نیازمند حرکتی جهادی در اقتصاد است تا در این زمینه نیز شاهد پیشرفت های چشم گیر باشیم.
انصاری افزود: جریان هدفمند کردن یارانه ها می طلبد که دولت مردان همسو با روند اجرای این قانون ، به جهاد اقتصادی نیز توجه داشته باشند.
سال 1390 هجری خورشیدی از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است.
7408 /556 شماره 125 ساعت 18:06 تمام
۰ نفر