۴ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7100378
T T
۰ نفر
اوقاف و امور خیریه میاندوآب مقام نخست را در ثبت موقوفات جدیدکسب کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/04 اجتماعی.اوقاف.میاندوآب میاندوآب، مهاباد - رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: این اداره در سال گذشته با ثبت 182فقره وقف جدید مقام نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داد.
حجت الاسلام حسین اعتمادی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بنا بر اعلام رییس سازمان اوقاف و امور خیریه سال گذشته در سراسر کشور 400 فقره وقف جدید شامل احداث حسینیه، مسجد، خانه قرآن، خانه عالم، پایگاه بسیج، خیرات و کمک به مستمندان صورت گرفته که از این تعداد 182 وقف جدید متعلق به شهرستان میاندوآب بوده است.
وی شناسایی و کشف هشت فقره از موقوفات سابق متصرف شده و دریافت 65 فقره سند برای موقوفات میاندوآب و مرمت و بازسازی بقعه متبرکه امامزاده محمد شبیلو را از مهمترین فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب در سال گذشته برشمرد.
حجت الاسلام اعتمادی گفت: در سال گذشته علاوه بر بیمه کردن 548 نفر از خادمان مساجد برای تعمیر، تجهیز و بازسازی 50 باب مسجد در مناطق شهری و روستایی میاندوآب نیز یک میلیارد ریال توزیع شده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب، تاسیس و راه اندازی بنیاد قرآن و عترت با 25شعبه فعال در این شهرستان، انجام مطالعات، طراحی و ساخت مجتمع بزرگ 14طبقه اداری ، تجاری و خدماتی این اداره و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع تاج الدین علی را از مهمترین برنامه های اجرا شده در سال گذشته عنوان کرد.
7507/645/508 شماره 061 ساعت 13:57 تمام
۰ نفر