۱۵ مهر ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6953196
T T
۰ نفر

مدت ترخیص کالا از گمرک سیرجان کاهش یافته است

۱۵ مهر ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6953196
مدت ترخیص کالا از گمرک سیرجان کاهش یافته است # کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/07/76 ماهنامه "چشم انداز" به نقل از معاون امور گمرکی سازمان عمران کرمان نوشت : برای دسترسی سریع و آسان به کالا و تحویل آن در حداقل زمان ، مدت ترخیص کالا از گمرک منطقه ی ویژه اقتصادی سیرجان به دو هفته کاهش یافته است این نشریه در شماره اخیر خود از قول جعفر کریمی نوشته است : دریافت قبض انبار قابل معامله و ارائه آن به بانک گشایش کننده اعتبار درگمرکات سیرجان از این پس در کمتر از دو هف ته صورت می گیرد.
"چشم انداز" نشریه ویژه منطقه اقتصادی سیرجان است .
این ماهنامه به نقل از معاون امور گمرکی سازمان عمران می افزاید : تشریفات گمرکی شامل ثبت سفارش و گشایش اعتبار در سایر گمرکات کشور قبل از ورود کالا انجام می شود و انجام این مراحل تا رسیدن کالا از نزدیک ترین مبدا خارجی حداقل چهار ماه زمان می برد.
کریمی، آزادی انتقال سریع و بدون تشریفات کالاهای وارداتی به خارج کشور نامحدود بودن زمان نگهداری کالا در محدوده گمرکی منطقه ویژه اقتصادی و متروکه نشدن آن را از مزایای این گمرک ذکر کرده است .
با گذشت چهار سال از آغاز فعالیت گمرک سیرجان بیش از 100 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و 300 هزار متر مربع فضای رو باز برای نگهداری کالا در این منطقه ایجاد شده است .
۰ نفر