۱۰ بهمن ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6938291
T T
۰ نفر
نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله انقلاب اسلامی روز یکشنبه افتتاح می شود # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/11/77 به مناسبت گرامیداشت بیستمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله دهه فجرانقلاب اسلامی روز یکشنبه با حضور مقامات کشوری و لشگری افتتاح می شود.
نمایشگاه دستاوردهای 20 ساله انقلاب اسلامی از تاریخ 11 تا 22 بهمن ماه جاری در مرکز توسعه صادرات ایران برپامی شود و طی ان وزارتخانه های نهادها و ارگانها آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذارد.
مدیر روابط عمومی وزارت بازرگانی گفت : این وزارتخانه نیز در غرفه 750 متری خود عملکرد و دستاوردهای 20 ساله خود راازطریق عرضه کالا، پوستر و نمودار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت .
هاشم ساعدی افزود: هر یک از مسوولان سازمانهای تحت پوشش این وزارتخانه شامل شرکت فرش ، کشتیرانی ، سازمان غله ، سازمان گسترش خدمات بازرگانی ، شورای آرد و نان ، ستاد بسیج اقتصادی سازمان بازرگانی و نظارت ، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صندوق ضمانت صادرات و مرکز توسعه صادرات ایران همه روزه پاسخگوی سووالات بازدیدکنندگان می باشند.
مسوول ستاد نمایشگاهی وزارت بازرگانی با اشاره به این که نمایشگاه همه روز از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 برای بازدید عموم دایر می باشد، گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه برنامه های متنوع فرهنگی نیز اجرا می شود.
80 /20 / 601 / 122 / 13
۰ نفر