۲۱ شهریور ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6929004
T T
۰ نفر
سفیر جمهوری یمن از مراکز عمل آوری خاویار گیلان بازدیدکرد # بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/6/77 داخلی .اقتصادی شیلات .بازدید .سفیر.یمن سفیر جمهوری یمن روز جمعه از فعالیت های عمل آوری خاویار و تکثیروپرورش شیلات گیلان در بندرانزلی بازدید کرد.
"عبدالله علی الارضی"در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت :پیشرفت شیلات در سال های اخیر با کوشش های خوب و فعال وزارت جهاد سازندگی و شرکت شیلات چشمگیر بوده است .
وی افزود: نشست های کمیته مشترک شیلاتی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری یمن تاکنون نتایج خوبی دربرداشته و مسئله شیلات دریاد داشت تفاهم بین دو کشور منظور شده است .
وی گفت : جمهوری یمن از تکنیک ها و تجربیات ایران در زمینه های شیلاتی و پرورش و تکثیر ماهی بویژه ماهیان "روبیان"،"شیربز"و"لوبستر"استفاده می کند.
وی هدف بازدید خود از این مراکز را آشنایی بیشتربا خاویارایران دانست و یادآورشد: خاویارایران و تکنیک های عمل آوری آن قابل توجه و افتخار آمیز است .
سفیر جمهوری یمن همچنین ضمن بازدید از تالاب بین المللی انزلی این تالاب در جهان بی نظیر توصیف کرد و گفت :کمتر جایی درجهان به این زیبایی می توان پیدا کرد.
۰ نفر