۱۵ دی ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6913165
T T
۰ نفر
نامه کانون عالی شوراهای اسلامی کار به رئیس سازمان بازرسی کل کشور # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/10/78 داخلی.اقتصادی.کار کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با ارسال نامه سرگشاده به آقای رئیسی رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مصاحبه اخیر وی که در آن از جامعه کارگری حمایت شده بود تقدیر کردند.
وی در جمع خبرنگاران گفته بود : سازمان تامین اجتماعی برابر قانون ، حق صدور بخشنامه قطع مقرری بیمه بیکاری قراردادهای موقت کار را نداشته است.
به گفته وی سازمان بازرسی کل کشور پس از بررسی بخشنامه مذکور ، آن را غیرقانونی تشخیص داده و از طریق دیوان عدالت اداری درخواست لغو این بخشنامه سازمان تامین اجتماعی را کرده است.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور ، مصاحبه آقای رئیسی افق روشن و تازه ای را در مقابل دیدگان جامعه کارگری قرار داد و مرهمی بر زخم های خانواده های بیمه شدگانی که نیازمند برقراری مجدد بیمه بیکاری خود می باشند ، شد.
در اطلاعیه این کانون که روز چهارشنبه منتشر شد اظهار امیدواری شده سایر بخشنامه ها و دستورالعمل های خلاف قانونی و مقررات سازمان تامین اجتماعی از سوی سازمان بازرسی کل کشور غیرقانونی اعلام شود.
/ 20 / 80 / 120 / 123 / 13 /
۰ نفر