۱۳ آبان ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6909275
T T
۰ نفر
وزیر راه و خدمات عمومی لبنان فردا راهی تهران می شود # بیروت ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/8/78 نجیب میقاتی وزیر راه و خدمات عمومی لبنان فردا جمعه در راس هیاتی راهی تهران می شود .
میقاتی شامگاه پنج شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیروت گفت : این سفر بدعوت آقای حجتی وزیر راه وترابری جمهوری اسلامی انجام می شود .
وی افزود : در جریان این سفر پیام آقای امیل لحود رئیس جمهوری لبنان را تسلیم آقای خاتمی رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.
میقاتی گفت : در این پیام از کمکهای ایران به لبنان بویژه درزمینه بازسازی پلهای ارتباطی تخریب شده در جریان حمله های هوایی تیرماه گذشته هواپیماهای رژیم صهیونیستی به این کشور قدردانی شده است .
وزیر راه و خدمات عمومی لبنان افزود درمدت اقامت چهار روزه درتهران با مسوولان ایرانی درباره توسعه مناسبات دو جانبه و همکاری در زمینه حمل و نقل بحث و تبادل نظر می کند.
میقاتی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه دراین سفرآیا توافق نامه ای امضا می شود اظهار داشت توافق نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و لبنان درباره حمل و نقل هوایی و زمینی امضاشده که اجرای ان مورد تاکید قرار خواهد گرفت .
وزیر راه و خدمات عمومی لبنان خاطرنشان ساخت همچنین درنشستی بامهندس عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک دو کشور درباره گسترش مناسبات گفت و گو خواهد کرد.
۰ نفر