۳ مرداد ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6873789
T T
۰ نفر
نماینده مجلس :ظرفیت های اقتصادی درشهرستان اقلیدقابل توسعه است # شیراز.خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/05/79 داخلی.اجتماعی.بازدید نماینده مردم اقلیددرمجلس شورای اسلامی گفت :ظرفیت های کشاورزی وصنعتی شهرستان اقلید باداشتن استعدادهای بالقوه فراوان دراین منطقه ،قابل توسعه است .
خداداد قبادی روزدوشنبه و در دیدار از ساختمان تازه تاسیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس و منطقه هشتم خبری این سازمان افزود: شهرستان اقلید یکی ازمراکزمهم تولیدکننده چغندر قندکشور می باشدو درپرورش آبزیان وکشت حبوبات نیزجایگاه ویژه ای دارد.
وی باانتقاد از برخی ناهماهنگی ها در سیاست واردات کالا و کم توجهی به موقعیت و زمان واردات کالا گفت : متاسفانه در تصمیم گیریها برای واردات به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی توجه نمی شود و بیشترین ضرر متوجه این قشر می شود.
عضو کمیسیون اموراجتماعی مجلس با "تلخ " خواندن تجربه "واردات برنامه - ریزی نشده" شکر در سال گذشته گفت : در سال جاری حبوبات هم جزو 36 قلم کالای وارداتی محسوب شده که برخی نمایندگان مجلس به این تصمیم اعتراض کردند و با وزیر مربوطه به رایزنی پرداختند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی را مرکز مهم اطلاع رسانی کشور خواند و اخبار آن را موثق دانست.
علی دمیری فرماندار اقلید نیز در این دیدار با اشاره به استعدادهای این شهرستان خواستار راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در اقلید شد.
در این دیدار بهروزی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در فارس ، نماینده مردم و فرماندار اقلید را با فعالیتهای این سازمان آشنا کرد.
۰ نفر