۲۵ اردیبهشت ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6868150
T T
۰ نفر
بنیادجانبازان باید درطرحهای عمرانی برنامه سوم توسعه نقش و سازنده داشته باشد # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/2/79 رئیس بنیاد مستضعفان وجانبازان گفت : سازمان عمران و مسکن به عنوان بخشی از بنیادمستضعفان و جانبازان باید در طرحهای عمرانی مهم و اساسی در برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نقش موثر و سازنده داشته باشد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بنیادمستضعفان وجانبازان ،رئیس این بنیاد در مراسم معارفه و تودیع مدیر عامل جدید و سابق سازمان عمران و مسکن بنیاد با بیان این مطلب ، افزود : دوران مدیریت وقتی طولانی می شود زمینه های علاقه و رفتار صمیمی و دوستانه ای در مجموعه بوجود می آید به طوریکه تغییر و تحول را دشوار می سازد.
محمد فروزنده تصریح کرد : وجود مجموعه ای از مدیران قوی ومجرب با دانش فنی و مهندسی در این سازمان و نیاز دولت در برنامه سوم توسعه برای اجرای طرحهای اساسی توسط بخش های غیردولتی از سوی دیگر ، ایجاب می کند سازمان عمران و مسکن در جهت اجرای برنامه سوم توسعه فعالتر شود.
فروزنده اظهار داشت : تغییر و تحول در مدل ها و روش های مدیریتی سازمان ها و دستگاه ها موجبات رشد و پویایی را فراهم می کند.
فروزنده در پایان از خدمات ارزنده علیزاده مدیر عامل سابق سازمان عمران و مسکن در دوران دفاع مقدس و بازسازی راه آهن اهواز- خرمشهر و دیگر خدمات مهم وی تقدیر کرد.
در این مراسم مهندس کیانی مدیرعامل جدید سازمان عمران و مسکن این بنیاد معرفی شد.
/ 20 / 80 / 102 / 258 / 13 /
۰ نفر