۳۱ فروردین ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6866120
T T
۰ نفر
بیش از 100 طرح عمرانی ،پارسال در شهرستان دورود اجرا شد # دورود ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/79 داخلی. اجتماعی. عمران شهری.
فرماندار دورود چهارشنبه گفت: پارسال بیش از 100 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در سطح شهرستان دورود اجرا شد.
هاشم ولی پور چهارشنبه در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سهم شهرستان دورود از اعتبارات ماده واحده مبلغ شش میلیارد و 200 میلیون ریال بود که با استفاده از آن 78 طرح عمرانی در سطح شهر و روستاهای دورود اجرا شد.
وی گفت: به منظور اجرا و تکمیل طرحهای مناطق محروم مبلغ یک میلیارد و 427 میلیون ریال ازمحل اعتبارات تبصره سه هزینه شد که امیدواریم در آینده هیچ منطقه محرومی در سطح شهرستان دورود وجود نداشته باشد.
فرماندار دورود همچنین گفت: بااستفاده از 720 میلیون ریال اعتباراهدایی رییس جمهوری،پارسال 10 طرح ورزشی و دو طرح بهداشتی در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: همچنین پارسال بااعتبارات تبصره های 16 و شش به مبلغ 550 میلیون ریال مجموعا هفت طرح آبرسانی، آسفالت ، مجتمع فرهنگی واحداث پل در این شهرستان اجرا شد.
وی گفت: پارسال هشت طرح آبرسانی با اعتبار بیش از 385 میلیون ریال در روستاهایی که بالاترین درصد خشکسالی را داشتند اجرا شد.
۰ نفر