۶ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6602033
T T
۰ نفر
اصلاح فاضلاب مسجدجمکران،برکات سفررییس جمهوری به قم را نمودبیشتری داده است .....................................................................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/06/86 داخلی.اقتصادی.مصوبات سفر.هفته دولت.
اصلاح فاضلاب مسجد جمکران، درتقارن ایام شعبانیه و هفته دولت، نمود عینی ـ تری به نتایج سفر استانی هیات دولت به قم داده است.
به گفته مسوولان قم دولت نهم با اجرایی کردن مصوبات این سفر، بسیاری از طرحهای قم را تحرک بخشیده که از آن جمله می توان به اصلاح فاضلاب جمکران، بازسازی بیمارستان شهید بهشتی و اصلاح بافت های فرسوده اشاره کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم در طول سال های گذشته فاضلاب مسجد مقدس جمکران به نحو غیراصولی ازطریق تانکرهای حمل فاضلاب جمع آوری ودربیرون از منطقه بدون نظارت مناسب تخلیه می شد.
عباس موسوی ادامه داد: در سفرهیات دولت به قم پنج میلیارد ریال برای اصلاح فاضلاب این منطقه زایر پذیر اختصاص یافت که درحال حاضر عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.
وی افزود: انتقال اصولی فاضلاب جمکران، حفظ مسایل زیست محیطی، رعایت بهداشت عمومی، جلوگیری از بروز بیماریها به ویژه در تابستان از نتایج اجرای این طرح است.
وی بیان داشت: هم اکنون فاضلاب منطقه زایر پذیر به صورت اصولی جمع آوری و به محل تصفیه خانه فاضلاب شهر قم انتقال یافته و برای آبیاری فضای سبز و جنگلی استان دوباره وارد چرخه مصرف می شود. ک/3 7404/ 550/548 شماره 061 ساعت 11:58 تمام
۰ نفر