۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6601964
T T
۰ نفر
معاون عمرانی مازندران: برای رسیدن به موفقیت نیازمند همراهی مردم هستیم .....................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/06/86 داخلی.اقتصادی.هفته دولت.مازندران.
معاون عمرانی استاندارمازندران گفت : برای رسیدن به موفقیت و کمال نیازمند همراهی مردم هستیم و به کمک آنها می توانیم این مسیر را طی کنیم و با رضایتمندی مردم احساس شادی و رضایت کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "روح الله قهرمانی چابک" روز دوشنبه در آیین افتتاح ایستگاه 20/63 کیلوولت شماره دو بهشهر افزود : باید با صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق بخصوص در زمان اوج مصرف و با کم کردن مصرف به خود و دولت کمک کنیم.
به گفته قهرمانی در مورد مصرف مشترکین طرحی درنظر گرفته شده است که با اجرای آن کسانی که کمتر مصرف می کنند از تعرفه کمتری در قیمت برق برخوردار می شوند و کسانی که دارای مصرف بیشتری هستند باید قیمت بالاتری برای برق مصرفی خود بپردازند.
وی اظهارداشت : برای رفع فرسودگی شبکه های برق روستایی به 400 میلیارد ریال بودجه نیازمندیم که تا دوسال آینده 200 میلیارد ریال آن تامین و در پنج سال آینده امیدواریم کل شبکه های روستایی را از فرسودگی نجات دهیم.
وی افزود: به زودی عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی آغاز می شود که در رفع مشکلات استان موثر است.
وی تصریح کرد: با افتتاح آزاد راه تا سال 1390 و چهاربانده شدن محور فیروزکوه و پل سفید تا سال 1387 و سیل مسافران به استان استفاده از برق بیشتر خواهد شد.
وی همچنین گفت: در طرحهای جدید، روستاها در مازندران محور توجه قرار می گیرند. ک/2 7331/503/402/508 شماره 225 ساعت 19:45 تمام
۰ نفر