۲۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6600288
T T
۰ نفر
مصوبات استانی/ عملیات احداث راه ارتباطی هشتجین - نمهیل خلخال آغاز شد ....................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/05/86 داخلی.اقتصادی.راه وترابری.مصوبات استانی.
همزمان با سالگرد سفر رییس جمهور به استان اردبیل، روز پنج شنبه عملیات احداث راه ارتباطی هشتجین - نمهیل در بخش خورش رستم شهرستان خلخال اغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا رییس اداره راه و ترابری خلخال دراین باره گفت: برای اجرای این طرح بطول 22 کیلومتر هفت میلیارد ریال از اعتبارات مناطق محروم رییس جمهوری تخصیص یافته است.
علی نادری افزود: با تکمیل این طرح علاوه بر ایجاد جاده ارتباطی مناسب برای چهار روستا، امکان سفر آسان گردشگران به منطقه و انتقال محصولات باغی روستاهای مزبور به مراکز فروش فراهم می شود.
وی گفت: هم اکنون تردد اهالی این روستاها از مسیری صعب العبور و خطرناک انجام می پذیرد.
وی همچنین با اشاره به این که تکمیل پروژه های نیمه تمام راههای روستایی این شهرستان به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد گفت: در صورت تخصیص این میزان اعتبار مشکلات عمده اهالی روستایی که فاقد راه مناسب روستایی هستند، حل خواهد شد.
وی بر لزوم اصلاح مسیر تردد خودروها و ایجاد مسیری مناسب و بدون خطر برای مسافران در اجرای طرح راهسازی در مسیرهای صعب العبور این شهرستان بویژه در فصل زمستان تاکید کرد.
سفر پارسال رییس جمهور و هیات همراه به استان 152 مصوبه در 50 بند داشت که تاکنون 85 درصد این مصوبات عملی و 15 درصد بقیه هم در حال پیگیری است.
از 152 مصوبه هیان دولت در استان تاکنون 75 مصوبه کاملا اجرا و 54 مصوبه دردست اجراست و 23 مصوبه به دلیل برخی مشکلات اجرایی تاکنون عملی نشده و در حال پیگیری است.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت درهجدهمین سفر استانی 24 تا 26 مردادماه پارسال به استان اردبیل سفر کردند.
شهرستان خلخال با 105 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل واقع است.ک/3 7119/594/618/587 شماره 036 ساعت 11:44 تمام
۰ نفر