۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6599484
T T
۰ نفر
وزارت مسکن وشهرسازی ازاختصاص کمپی برای استقرار خبرنگاران در بم خبرداد ......................................................................
تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/05/86 داخلی.اقتصادی.روزخبرنگار.
مشاور فرهنگی وزیر مسکن و شهرسازی اعلام کرد: به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، به پیشنهاد ایرنا با موافقت وزیر مسکن و شهرسازی کمپی برای استقرار خبرنگاران در بم اختصاص یافت.
"مرتضی آتش زمزم" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 10 واحد زوجی 36 مترمربعی در حاشیه شهر بم جنب دانشگاه آزاد و پیام نور برای بهره برداری "جامعه خبرنگاران ایران" در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی افزود: این واحدها که به شکل پیش ساخته آماده شده دارای تجهیزات و امکانات لازم است.
آتش زمزم اضافه کرد: مشابه این واحدها دراختیارتیمهای ملی و هنرمندان نیز قرار گرفته است.
وی نقش خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران را دراطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن نسبت به وضعیت مردم بم در سطح جهانی با اهمیت و ممتاز دانست و گفت: سربازان گمنام عرصه خبر توانستند با انتشار اخبار بم زمینه کمک رسانی و بازسازی مناسب آن را فراهم کنند.
آتش زمزم گفت: هفته فرهنگی بم از 20 تا 26 مرداد ماه جاری برای نخستین بار با موضوع حوادث غیرمترقبه دراین شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: هفته فرهنگی با ساختار "ورزشی، فرهنگی، هنری و مذهبی" برپا می شود و وزارتخانه های مسکن و شهرسازی، کشور، استانداری کرمان، صداو سیما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این برنامه مشارکت دارند.
اقتصام /1559/1558/ شماره 052 ساعت 12:50 تمام
۰ نفر