۲۶ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6598212
T T
۰ نفر
امام جمعه مهاباد : کیفیت آپارتمان سازی در مهاباد مطلوب نیست ...........................................................
مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/04/86 داخلی.اجتماعی.مسکن.تسهیلات.
امام جمعه مهاباد از کیفیت نامناسب آپارتمان های واگذارشده توسط سازمان مسکن و شهرسازی به متقاضیان در این شهرستان انتقاد کرد.
ماموستا قادر سهرابی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالگرد تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در جمع مردم و مسوولان این شهرستان اظهار داشت: آپارتمان هایی که توسط این سازمان ساخته می شود بسیار بدقواره و نامناسب می باشد که به غیر از خانه به هر چیز دیگری شباهت دارد.
وی یادآورشد: این آپارتمان ها که بیشتر برای افراد نیازمند و کم درآمد احداث شده اند به قیمت های بسیار گزافی در اختیار آنان گذاشته می شود.
ماموستا سهرابی گفت: در بسیاری از موارد مشاهده شده که این واحدها به کسانی واگذار شده که صاحب مسکن بوده اند.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر مسکن افراد فقیر متولی خاصی ندارد و هیچ اهرم نظارتی برای احداث و ساخت و ساز مسکن برای این قشر وجود ندارد.
امام جمعه مهاباد همچنین از پایین بود سقف تسهیلات اعطایی از محل صندوق مهر امام رضا (ع) به متقاضیان انتقاد کرد و گفت: این مبالغ ناچیز تکافوی هزینه های ازدواج جوانان را نمی کند.
وی افزود: مسوولان این صندوق در بخش اشتغال نیز بجای پرداخت وام های 40 تا 50 میلیون ریالی به افراد بیکار بهتر است، در طرحهای بزرک و اشتغالزا یا تاسیس شرکت های تعاونی سرمایه گذاری کنند.
ماموستا سهرابی با تاکید بر ایجاد یک اقتصاد سالم در جامعه گفت : در بسیاری از موارد مشاهده شده که افراد بجای بکار گرفتن تسهیلات دریافتی در بخش اشتغال، لوازم خانگی و خودرو خریداری می کنند. ک/3 584/583/587 شماره 006 ساعت 09:14 تمام
۰ نفر