۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6592032
T T
۰ نفر
فرماندار تنگستان بوشهر:تاخیر در اتمام پروژه هااعتماد مردم را کاهش می دهد ......................................................................
بوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/2/86 داخلی.اقتصادی.عمران.
فرماندار تنگستان بوشهر گفت: تاخیر در بهره برداری از پروژه های عمرانی اعتماد مردم به مسوولان را کاهش می دهد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی غلامحسین پولادی چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کارخانه سیمان تنگستان افزود: طولانی شدن زمان اجرای برخی پروژه های عمرانی منجر به اتلاف هزینه ها، وقت و از بین رفتن منابع می شود.
وی اظهارداشت: با گذشت بیش از یکسال از کلنک زنی پروژه سیمان تنگستان، روند اجرای این طرح رضایت بخش نیست و ذهنیت منفی در میان مردم منطقه ایجاد کرده است.
پولادی با بیان اینکه طولانی شدن مدت زمان اجرای این طرح تبعات سیاسی و اجتماعی درپی دارد، گفت: مسوولان شرکت سیمان باید درکوتاه ترین زمان زمینه ادامه ساخت این طرح را فراهم کنند.
فرماندار تنگستان افزود: تحقق این امر درگرو نظارت وپی گیری مستمر مردم و مسولان دستگاههای اجرایی است.
پولادی گفت:برخورد با مسوولان سابق شرکت سیمان تنگستان از طریق دستگاههای امنیتی ضروری است.
وی افزود:مسوولان جدید این پروژه با تعامل و سعه صدرباید مطالبات کارگران این شرکت را پرداخت کنند.
فرماندارتنگستان افزود:سرمایه گذاری دربخش صنعت و معدن بویژه صنعت سیمان باعث اشتغال، تولید و توسعه اقتصادی خواهد شد.
مدیرعامل جدید شرکت سیمان تنگستان نیز گفت: با توجه به پتانسیلهای موجود در شهرستان تنگستان، سرمایه گذاری در بخش معدن در این شهرستان باید تقویت شود.
اسماعیل کروشابی افزود: کارخانه سیمان تنگستان با مساحت 72 هکتار زمین و با ارزش سرمایه گذاری یکهزار میلیارد ریال و 29 میلیون یورو به مدت سه سال ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی شرکت سیمان تنگستان سه هزار و300 تن در روز و زمینه اشتغال 320 نفر را فراهم می کند ازمسوولان و مردم خواست همکاری و تعامل خود را برای راه اندازی سریع کارخانه سیمان تنگستان افزایش دهند.
شهرستان تنگستان به مرکزیت شهر اهرم AHRAM با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق استان بوشهر واقع است.ک/2 7202/539/675 شماره 041 ساعت 28:11 تمام انتهای پیام D26.11-28-54
۰ نفر