۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6591920
T T
۰ نفر

نخستین همایش حامیان آب در شرق تهران برگزار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6591920
نخستین همایش حامیان آب در شرق تهران برگزار شد ................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/02/86 داخلی.اقتصادی. همایش آب نخستین همایش حامیان آب با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران و اداره آموزش و پرورش در شرق استان تهران برگزار شد.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت آبفای استان تهران، مدیرکل آسیب شناسی اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این همایش گفت: اگر بخواهیم برنامه های ترویج فرهنک مصرف بهینه آب در خانواده ها اجرا شود، باید قشر دانش آموزان را مورد نظر قرار داد.
دکتر محسن فریدی با بیان این مطلب تاکید کرد، مهم ترین مساله بشر در هزاره سوم "آب" است و کشور ما به بازنگری در امر اطلاع رسانی در افکار عمومی بویژه آموزش کودکان و نوجوانان در این زمینه نیاز دارد.
وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای دانش آموزان گفت: اگر بتوانیم بر "اندیشه" دانش آموزان تاثیر بگذاریم و آن را به "رفتار" تبدیل کنیم در واقع شخصیت دانش آموزان را در جهت استفاده بهینه از منابع شکل داده ایم.
فریدی همچنین برگزاری مسابقات خاص فرهنگی - هنری برای بکارگیری قدرت خلاقیت دانش آموزان در جهت مصرف بهینه آب در جامعه را لازم دانست.
معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران نیز در این همایش تصریح کرد: حضور دانش اموزان به عنوان سرمایه های گرانقدر در راه پیشبرد اهداف شرکت بستر مناسبی را برای فرهنک سازی در امر استفاده بهینه از آب فراهم می کند.
قبادی با اشاره به بحران آب در جهان فعلی گفت: باید اذعان داشت برای ایجاد هر تغییر وتحولی،آموزش وپرورش کودکان و نوجوانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
نخستین همایش حامیان آب با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان تهران، آموزش و پروش، معاونان و مدیران آب و فاضلاب شرق استان تهران و مقامات محلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد.
اقتصام.1553-9138 شماره 080 ساعت 39:14 تمام انتهای پیام D25.14-39-04
۰ نفر