۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6591902
T T
۰ نفر
یازده نماینده خوزستان از حذف پروازهای تهران - اهواز انتقادکردند ................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/02/86 داخلی.سیاسی.تذکر کتبی.وزیر راه.
یازده نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر راه وترابری با انتقاد از حذف پروازهای تهران - اهوازخواستار ازسرگیری این پروازها شدند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این نمایندگان در تذکر خود همچنین بر استفاده ازهواپیماهای ایرباس به جای توپولف جایگزین شده در پروازهای تهران - اهواز تاکید کردند.
"غلامعلی حداد عادل" رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ناصر سودانی، حمید زنگنه، کمال دانشیار، عبدالله کعبی ، جواد سعدون زاده، مصطفی مطورزاده، ولی الله شجاعپوریان، سیدناصر موسوی،سیداحمد آوایی، محمدعلی شیخ و فریدون حسنوند نمایندگانی هستند که این تذکر را مطرحکردند.
"سید جلال حسینی" از زنجان و طارم نیز در تذکری رسیدگی به علت عدم بهره برداری مناسب از فرودگاه زنجان و محقق نشدن وعده های سفر استانی نسبت به تکمیل زیر ساخت های فرودگاه زنجان را از وزیر راه خواستار شد.
"داریوش قنبری" نماینده ایلام نیز بررسی علل تاخیرهای مکرر در پروازهای خطوط داخلی را به "محمد رحمتی" وزیر راه تذکر داد.
"ارسلان فتحی پور" نماینده کلیبر و "محمد حسین فرهنگی"نماینده تبریز نیز در تذکر خود خواهان برقراری پروازهای تهران - تبریز و بالعکس و رفع مشکل بوجود آمده در استان آذربایجان شرقی شدند.
"عبدالغفور ایران نژاد"نماینده چابهار نیز صدور پروانه بهره برداری شناورهای وارداتی صیادی در استان های ساحلی کشور را به وزیر راه تذکر داد.
سیام 1776 9139/- 1324 شماره 062 ساعت 52:13 تمام انتهای پیام D25.13-52-38
۰ نفر