۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6591103
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختیاری: دولت حامی بخش خصوصی در احداث مسکن است ...................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/02/86 داخلی. اجتماعی. وزارت کشور.استانداری.
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی درقالب اجرای طرحهای انبوه سازی حمایت می کند.
"رجبعلی صادقی" روز سه شنبه در آیین کلنک زنی طرح مجتمع 387 واحد مسکونی شهرکرد افزود: دولت در قالب اعطای تسهیلات بانکی ، اعتبارات کلانی را در اختیار بخش مسکن قرار داده است.
وی گفت: مسوولان استان برای جبران رکود احداث مسکن در سالهای قبل تصمیم دارند که بخش خصوصی را بیش از پیش یاری دهند.
وی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی متولیان امر مسکن و نیز بانکها برای رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش مسکن تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم رئیس سارمان مسکن و شهرساری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با تخریب خانه های سازمانی فرسوده زمینه احداث این مجتمع مسکونی تجاری و خدماتی 378 واحدی فراهم شده است.
"اصغر مجیدی" افزود: این طرح با زیربنای شش هزار مترمربع در هشت طبقه با مهندسی روز با اعتبار بالغ بر300 میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.
وی گفت: این طرح می بایستی در 36 ماه بهره برداری رسد که 70 واحد سازمانی و مابقی با تسهیلات هر واحد 130 میلیون ریال به مردم واگذار خواهد شد.
همچنین احداث بیمارستان 10 تختخوابی "هفشجان" با اعتبار بالغ بر 1/6 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و200 مترمربع آغاز شد.
"فضلیت زاده" معاون فنی اجرایی سازمان مسکن شهرسازی چهارمحال و بختیاری، اعتبار اولیه این طرح ملی را 3/3 میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی، این بیمارستان با بخشهای رادیولوژی، سونوگرافی، بستری، اتاق عمل،آزمایشگاه، زنان و زایمان،کودک و دندانپزشکی درمدت 9 ماه احداث خواهد شد.
وی گفت: با احداث این بیمارستان کوچک مشکلات ارایه خدماتی درمانی به مردم شهر 16 هزار نفری "هفشجان" واقع در 16 کیلومتری شهرکرد مرتفع خواهد شد.
671/543 شماره 102 ساعت 02:17 تمام انتهای پیام D18.17-02-23
۰ نفر