۲۸ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6586863
T T
۰ نفر
استاندار کرمانشاه: امسال، سال عملیات اجرایی ساماندهی خیابان مدرس کرمانشاه است .................................................................
کرمانشاه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/01/86 داخلی.اقتصادی.خیابان مدرس.
استاندار کرمانشاه گفت: سال گذشته سال تملک املاک خیابان مدرس بود و امسال با تجربه سال گذشته سال عملیات اجرایی ساماندهی این خیابان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا "مجید غفوری " روز سه شنبه در نشست ساماندهی خیابان مدرس کرمانشاه به مجریان طرح افزود: باید برای اجرای طرحها برنامه زمانبندی مشخص شود و برای طرحهایی که آماده اجرا شده تابلو نصب شود تا مردم در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند.
وی گفت: خیابان مدرس هویت کرمانشاه است و هر گونه ساخت و ساز در این خیابان باید به بهترین شکل و با نقشه ای زیبا و جالب باشد.
استاندار کرمانشاه افزود: شما مجریان طرح هیچگونه مشکلی ندارید در بخش تملک اراضی اعتبار کافی دارد و با پشتوانه قانونی و حمایتی مسوولان باید تلاش کنید که تا پایان سال جاری مردم شاهد اجرای بخش زیادی از طرحهای در نطر گرفته شده در خیابان مدرس باشند.
دبیر ستاد ساماندهی خیابان مدرس کرمانشاه نیز گفت: تاکنون حدود 50 درصد از مجموع آزادسازی 77 هزار مترمربعی املاک خیابان مدرس آزادسازی شده است.
"بهرام سلیمانی" افزود: گفت: از نظر عملیات اجرایی نیز تاکنون عملیات اجرایی حدود 5/12 درصد طرحها شروع شده است.
وی گفت: 17 طرح شامل پاساژ، مجتمع های تجاری، پارکینک طبقاتی و غیره آماده اجرا شده که نقشه این طرحها تهیه و تابلوهای شروع عملیات اجرایی آن در محل اجرا نصب خواهد شد.
وی گفت: هر متقاضی اجرای طرح اگر زودتر از زمان تعیین شده طرح خود را به پایان برساند روزانه مبلغ معینی به عنوان پاداش به او تعلق خواهد گرفت و هر کس که دیرتر از موعد طرح را تمام کند به ازای هر روز تاخیر مشمول پرداخت جریمه خواهد شد.
در این نشست مقرر شد واحدهایی که تملک آنها تاکنون انجام نشده سریعا با استفاده از امکانات قانونی تملک و کارهای اجرایی در این اماکن شروع شود.
570/567/566 شماره 059 ساعت 58:11 تمام انتهای پیام D28.11-58-19
۰ نفر