۱۰ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6581454
T T
۰ نفر
دیدار جمعی از فعالان شرکت های خدمات اینترنتی با دادستان کل کشور ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/10 اقتصاد.ارتباطات.دادستان جمعی از فعالان و مدیران شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی (VoIP( با دادستان کل کشور دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سایت خبری اطلاعات و ارتباطات، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این دیدار بر لزوم حمایت از نیروهای متخصص داخلی تاکید کرد و به مدیران شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی پیشنهاد داد برای حضور موثر در عرصه فناوری، نسبت به تشکیل یک شرکت تجمیعی اقدام کنند.
وی، تحقق خصوصی سازی و اجرای ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی در کشور را گره گشا خواند و اهتمام آحاد دست اندرکاران را در پرهیز از ایجاد هرگونه انحصار ضروری دانست.
علیرضا علمی دبیر و نائب رئیس انجمن صنفی شرکت های اینترنتی ایران نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت های شرکت های اینترنتی از دادستان کل کشور درخواست کرد: دستور پیگیری ویژه احقاق حقوق شرکت های دارای مجوز originationکه امکان صرفه جویی میلیارد دلاری در بیت المال را فراهم آورده اند، صادر کنند.
همچنین در این نشست اعضای انجمن صنفی شرکت های اینترنتی ایران آمادگی خود را در ارائه هرگونه مشاوره فنی به دادستانی کل کشور در راستای رعایت مصالح ملی و کسب و کار این شرکت ها اعلام کردند.
اقتصام ** 1579 ** 1558 شماره 006 ساعت 10:52 تمام
۰ نفر