۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6574664
T T
۰ نفر

وزیر جهاد کشاورزی:

۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6574664
وزیر جهاد کشاورزی: ایران آماده ارایه توانمندیهای خود به کشورهای دوست و متحد است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/07/29 اقتصاد.کشاورزی.اسکندری تهران - وزیر جهاد کشاورزی گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است توانمندیها و دستاوردهای خود را در زمینه های مختلف علمی و فناوری در اختیار کشورهای دوست و متحد ازجمله تانزانیا قرار دهد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا اسکندری یکشنبه شب در آیین پایانی چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک دایمی ایران و تانزانیا در تهران ابراز امیدواری کرد دستاوردهای پربار این اجلاس، فصل نوینی را در روابط دو کشور تحقق بخشد.
وی تصریح کرد: ملت ایران با وجود فشارهای استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تهدیدهای جهانی را به فرصتی برای خودسازی و خوداتکایی تبدیل کرده و توانمندیهای خود را به اندازه ای افزایش داده است که برای جهانیان حرف دارد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توافقهای صورت گرفته بین ایران و تانزانیا در جریان چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور، بر لزوم پیگیری طرفین جهت اجرایی شدن این توافقها تاکید کرد.
وزیر امور خارجه و همکاریهای بین المللی جمهوری متحده تانزانیا نیز در این آیین ضمن قدردانی از میزبانی خوب طرف ایرانی، ابراز امیدواری کرد مذاکرات دو کشور در اجلاس یادشده به بهبود روابط موجود منجر شود.
برنارد کامیلیوس ممبه با تاکید بر تدوین یک برنامه کاری جهت تحقق اهداف این اجلاس، گفت: تهران و دارالسلام باید در جهت کاهش فاصله های موجود حرکت کنند.
وی اطمینان داد که توافقهای صورت گرفته در این اجلاس به رفع نیازهای دو کشور و شکوفایی ایران و تانزانیا منجر خواهد شد.
اقتصام * 9134 / 1551 شماره 002 ساعت 00:16 تمام
۰ نفر