۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6572361
T T
۰ نفر
پروژه های عمرانی ورفاهی قشم به بهره برداری رسید ..............................................
قشم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/06/87 داخلی.اقتصادی.پروژه.هفته.دولت.
در آخرین روز از هفته دولت، چندین پروژه عمرانی و رفاهی در قشم باحضور استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
با حضور استاندار هرمزگان، پروژه شهر بازی قشم با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، تالاروحدت با اعتباری بالغبر 5 میلیارد ریال، مجتمع ورزشی سوزا بابیش از 6 میلیارد ریال، مجتمع مسکونی 100 واحدی فرهنگیان با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 720 میلیون ریال و میدان حافظ با اعتبار یک میلیار ریال، به بهره برداری رسید.
مهندس عبدالعلی صاحب محمدی در حاشیه افتتاح این طرحها و نیز سخنرانی در نماز جمعه قشم، گفت: یکی از دستاوردهای مهم دولت نهم طی سه سال گذشته توجه به نقاط کمتر توسعه یافته و اجرای عدالت و توسعه همه جانبه بوده است.
وی، افزود: امروز پس از سه سال تلاش مستمر دولت نهم، شاهد بهره برداری از پروژه های عظیم صنعتی، تجاری، فرهنگی و خدماتی در استان هرمزگان و جزیره قشم، بودیم.
استاندار هرمزگان، با اشاره به رشد و توسعه سریع در منطقه قشم، گفت: استان هرمزگان در حال تبدیل شدن به قطب نفت و انرژی، فولاد و آلومینیوم و تجارت و بازرگانی است که جزیره قشم سهم مهمی در آن دارد.
صاحب محمدی، تصریح کرد: ظرفیت های عظیم و برجسته ای در منطقه قشم وجود دارد که با اجرای طرحها و زیرساخت های اساسی، شاهد تبدیل این منطقه به یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور، خواهیم بود.
وی، اظهار امیدواری کرد که با تلاش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد، هرچه زودتر شاهد تصویب احداث پل خلیج فارس جهت اتصال این جزیره به بندرعباس، باشیم.
در آخرین روز از هفته دولت، طرحهای پست برق 63 کیلوولت شهر درگهان و بهره برداری از سد روستای رمکان نیز با حضور استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی ذوالقدر و محمد امین فرج زاده نمایندگان مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و چند تن از مدیران کل استانداری و رییسان ادارات و نهادهای مختلف قشم به بهره برداری رسید. ک/2 1387/684 شماره 046 ساعت 19:14 تمام
۰ نفر