۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6565494
T T
۰ نفر

کارآفرین مازندرانی :

۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6565494
کارآفرین مازندرانی : لزوم تامین معاش مرا به سوی کار آفرینی سوق داد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/29 اقتصاد.اقتصادی.جشنواره.کارآفرینان شهربانو حسن نژاد کارآفرین برتر بخش خدمات استان مازندران در سومین جشنواره کارآفرینان برتر می گوید : لزوم تامین معاش باعث شد تا او به کارآفرینی روی آورد.
این کارآفرین برتر استان مازندران که کار تولید و فروش البسه را بر عهده دارد ، 12 سال است که فروشگاه خود را تاسیس کرده و دارای 10 تا 12 نفر کارگر است.
حسن نژاد می گوید: کار تولید پوشاک را برای کمک به تامین هزینه زندگی و همچنین فرار از بیکاری شروع کردم .
او که تولید پوشاک مدارس و برخی از شرکت ها را بر عهده دارد، می گوید: مشکلات اساسی کارآفرینان در زمینه مالی است. اداره کار استان مازندران همکاری خوبی با کارآفرینان دارد ، اما مایل هستم با کمک های مالی بیشتری کار خود را گسترش دهم و بتوانم زمینه اشتغال وسیع تری را برای دیگران فراهم کنم.
حسن نژاد بر این باور است که با توجه به اینکه زمینه اشتغال زنان در جامعه کمتر از مردان است ، کارآفرینی می تواند برای تعداد کثیری از زنان جامعه ایجاد اشتغال و ثروت کند.
حسن نژاد معتقد است: متاسفانه فرهنگ کارآفرینی در جامعه جا نیفتاده است و در صورتی که کارآفرینان مورد حمایت قرار گیرند، این موضوع می تواند زمینه ساز اشتغال برای بسیاری از جویندگان کار شود.
اقتصام ** 9123 ** 1557 شماره 107 ساعت 16:30 تمام
۰ نفر