۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6560689
T T
۰ نفر

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران :

۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6560689
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران : 87 ، سال شکوفایی کیفی گازرسانی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/18 اقتصاد.نفت و گاز.گاز مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: برنامه این شرکت، ارتقای کیفی عرضه گاز به مشتریان است.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مصطفی کشکولی گفت: به دلیل موازنه منفی تولید و مصرف گاز، برنامه های توسعه شبکه گازرسانی در سال جاری کاهش یافت و پروژه هایی را در اولویت قرار دادیم که بر اساس آن بتوان خدمات و پوشش بهتری به مشتریان فعلی شبکه عرضه گاز طبیعی ارایه داد.
عزیزاله رمضانی مدیرعامل پالایشگاه گازی بیدبلند 2 که پیش از این مسوولیت گازرسانی را برعهده داشت، نیز گفت: در سال های اخیر شاهد توسعه چشمگیر زیرساخت های پالایش، انتقال و توزیع گاز هستیم که با ارتقا و پویایی استانداردهای شرکت ملی گاز ایران همراه بود.
وی افزود: برنامه هایی مانند ایجاد شرکتهای گازاستانی، توسعه منابع گازی به ویژه در پارس جنوبی و تامین منابع مالی برای پروژه های کلان توسعه گاز از طریق منابع دولتی و بیع متقابل، دستاوردهای زیادی برای صنعت گاز کشورمان به ارمغان آورد.
رمضانی اظهار داشت: فعالیت شرکت ملی گاز ایران در حوزه گازرسانی را می توان به سه مقطع زمانی تاسیس شرکت تا پیروزی انقلاب، سال های 57 تا 77 و دوره پس از آن تقسیم کرد. در دوره نخست، عمده توجه به پالایش و انتقال گاز بود و توجه چندانی به گازرسانی صورت نمی گرفت.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به گازرسانی توجه بیشتری شد اما تا سال 77 تلاش می شد که گازرسانی متناسب با توسعه زیرساختهای تولید، پالایش و انتقال گاز پیش رود اما پس از سال های 77 گازرسانی شتاب بیشتری گرفت که با رشد منابع مدیریتی و توسعه و آموزش نیروی انسانی همراه شد.
رمضانی ادامه داد: در زمان حاضر گازرسانی به قدری پیشرفت کرده که بخش مهمی از کشور را پوشش می دهد و به همین دلیل توجه به افزایش کیفیت ارایه خدمات در این بخش ضروری به نظر می رسد.
اقتصام ** 1556 ** 1558 شماره 091 ساعت 15:40 تمام
۰ نفر