۷ آذر ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6554183
T T
۰ نفر
استفاده از نوآوری به منظورجلب رضایت مشتری # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/09/07 اقتصاد.نمایشگاه حمل.نوآوری در استانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برون شهری، لجستیک و زنجیره تامین بر ضرورت استفاده از نوآوری برای جلب رضایت مشتری تاکید شد. به گزارش روز شنبه ایرنا، امروزه در عصر ارتباطات، کشور نیازمند نوآوری در تمام بخش ها است تا از این طریق و با شیوه های مدیریت نوین بتواند در جهت کسب رضایت مردم در خصوص قیمت، کیفیت، سرعت تحویل و غیره، به سایر اهداف از جمله کاهش هزینه ها و سودآوری دست یابد. چرا که امروز مشتری مداری حرف اول را در تمام زمینه ها می زند. بنابر این باید به سمت ایجاد زنجیره هایی گام برداشت که برای مردم سودآور باشد. مدیر پروژه اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برون شهری، لجستیک و زنجیره تامین که از پانزدهم دی ماه کار خود را در تهران آغاز می کند، با اشاره به مهمترین محصولات و خدمات مرتبط با مدیریت زنجیره تامین و لجستیک، اظهار داشت: این حوزه شامل سیستمهای حمل و نقل محصولات و بار، حمل و نقل عمومی و بین المللی جاده ای، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل آبی و دریایی ، حمل و نقل محموله های منجمد، حمل و نقل مواد سوختی، حمل و نقل مواد فله ، حمل و نقل مواد سیال ، جابه جایی، ارسال و دریافت انواع بسته ها، حمل و نقل سریع السیر، حمل و نقل ترکیبی و با چند نوع وسیله نقلیه، حمل ونقل مواد خطرناک، دارای ریسک و ویژه، سیستم های مدیریت حمل و نقل و زیر ساخت ها(بندرگاه ها، فرودگاه ها،...) است. مهشید منفرد معرفی و تلاش برای ارتقا جایگاه حمل و نقل، پیشرفت لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و لجستیک بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه پایدار، فراهم آوری محیطی مفید جهت حضور برجسته ترین فعالان این عرصه بمنظور شناسایی مشتریان و شرکا و همکاران جدید و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوریها را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد. وی در ادامه افزود: در کنار حمل و نقل محصولات، خدمات دیگری نیز مرتبط با مدیریت زنجیره تامین و لجستیک تعریف می شوند که می توان به فناوریها و تجهیزات توزین، فناوری ها و وسایل جابه جایی مواد (خودکار، نیمه خودکار و غیرخودکار)، فناوری ها و سیستم های ذخیره سازی و انبارش، اتوماسیون صنعتی و استفاده از روباتها، فناوریهای شناسایی، کدگذاری و ردیابی، تجهیزات و ماشینهای طبقه بندی و مرتب سازی ، مواد و فناوریهای بسته بندی، خدمات و فناوریهای لجستیک مواد خطرناک، دارای ریسک و ویژه، فناوری های پردازش داده ها و اطلاعات، فناوری اطلاعات (IT( و نرم افزارهای مرتبط، خدمات مشاوره علمی، فنی و مدیریتی، خدمات آموزشی و مدیریت منابع انسانی در لجستیک اشاره کرد. به گفته وی سیستم های مدیریت انبار، سیستم های مدیریت توزیع، خدمات و فعالیت های پرداختی، بیمه ای، مالی و سرمایه گذاری، انواع سیستم های کنترل (بیسیم و...)، ابنیه و تسهیلات لجستیکی، مدل سازی و طراحی و شبیه سازی سیستم های لجستیکی، امکانات نرم افزاری یکپارچه سازی و هماهنگی در زنجیره تامین، برنامه ریزی جامع منابع، لجستیک بحران، لجستیک شهری، لجستیک سبز و لجستیک معکوس و بازیافت نیز از دیگر خدمات مرتبط با مدیریت زنجیره تامین و لجستیک است. مدیر پروژه اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برون شهری، لجستیک و زنجیره تامین تاکید کرد: بنابر این استفاده از نوآوری ها بمنظور جلب رضایت مشتری و مشتری مداری، مهمترین اولویت است تا از این طریق با فراهم آوردن شرایط در جهت پیشرفت گامهای موثری برداشته شود. گفتنی است اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برون شهری، لجستیک و زنجیره تامین از 15 تا 18 دی ماه سال جاری به همت شرکت بانیان امید و انجمن لجستیک ایران در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود. اقتصام ** 9141 ** 1558
۰ نفر