۲۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6541530
T T
۰ نفر

معاون شرکت سازنده چینی:

۲۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6541530
معاون شرکت سازنده چینی: سد و نیروگاه بختیاری را با تضمین کیفیت آن تحویل ایران می دهیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/23 اقتصاد.سد بختیاری.ایران.چین تهران - معاون مدیر عامل شرکت ساینا هایدرو گفت:شرکت یادشده در میان 225 شرکت برتر دنیا رتبه 31 را داراست و در نظر دارد تا با قدرت و اطمینان و به موقع و با تضمین کیفیت پروژه سد و نیروگاه بختیاری را در اختیار طرف ایرانی قرار دهد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، سونگ هون شویی ادامه داد: شرکت ساینا هایدرو شرکتی چند منظوره و بزرگترین سازنده نیروگاه های برق آبی در جهان است و دارای پیشرفته ترین و قویترین پرسنل اجرایی و کادر کارشناسی دانشگاهی است و بیش از 70 درصد از سدهای بزرگ و متوسط در چین توسط این شرکت اجرا شده است.
وی یادآور شد: این شرکت در بیش از 54 کشور دنیا در قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در حال اجرای پروژه های مختلف است و سهم آن از بازار سد و نیروگاه های برق آبی در دنیا و شبکه های آبیاری بیش از 50 درصد است.
سونگ هون شویی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای کار در پروژه سد و نیروگاه بختیاری شرکت ساینا هایدرو زبده ترین گروه های مهندسی خود را برای اجرای این طرح به ایران اعزام می کند.
سونگ هون شویی افزود: عملیات اجرای سد بختیاری در تاریخ توسعه سد و نیروگاه های برق آبی در جهان برجسته خواهد بود و اجرای این پروژه علاوه بر افزایش سطح همکاری های ایران و چین اعتماد متقابل میان دو طرف را افزایش می دهد.
وی ضمن تشکر از اعتماد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به شرکت چینی ساینا هایدرو در اجرای پروژه بختیاری اضافه کرد: جهت انعقاد قراداد نهایی احداث این سد و نیروگاه برق آبی آن بیش از دو سال مذاکره میان طرفین صورت گرفته است.
این مقام چینی در پایان خواستار استمرار همکاری طرف ایرانی در طول اجرای پروژه شد.
یادآور می شود که احداث سد و نیروگاه بختیاری به عنوان بلندترین سد بتونی دوقوسی جهان با ارتفاع بیش از 315 متر و با اعتباری نزدیک به دو میلیارد دلار روز دوشنبه به امضا سیدمحمدرضا رضازاده مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مهران لطفی مدیرعامل شرکت فرآب و مسوولان شرکت چینی ساینو هیدرو رسید.
اقتصام 1319**9159** شماره 053 ساعت 13:57 تمام
۰ نفر