۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6537199
T T
۰ نفر
شرکت فولاد خوزستان برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات خود ندارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 اقتصاد.فولاد.افزایش تولیدات.خوزستان اهواز- مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت:این شرکت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات خود با وجود اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ندارد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان روز شنبه به نقل از عبدالمجید شریفی افزود:پس از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها شرکت فولاد خوزستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده شمش فولاد در کشور فعالیت خود را در زمینه عرضه شمش به شرکت های نورد داخلی با قیمت های پیش از اجرای قانون یاد شده ادامه می دهد.
وی برنامه تولید این شرکت را دو میلیون و 850 هزارتن شمش فولادی در سال 89 عنوان کرد و گفت:شرکت فولاد خوزستان امسال همچنان بدون هیچ افزایش قیمتی برنامه تولید سالانه خود را برای عرضه در بازار داخلی دنبال می کند.
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان بیان داشت: این شرکت تا پایان آذر ماه دو میلیون و 162 هزار تن فولاد تولید کرده که 9/2 درصد بیش از برنامه بوده و بیش از 19 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.
شریفی گفت:شرکت فولادخوزستان با تشکیل کارگروه های تخصصی و تعریف پروژه های مختلف اقدامات موثری را به منظور کاهش مصارف انرژی در دست اقدام دارد و با وجود اینکه طراحی و ساخت کارخانه مربوط به سه دهه پیش است ولی در عین حال هدف ما رسیدن به استانداردهای جهانی در زمینه مصارف انرژی، مواد اولیه و قیمت تمام شده می باشد.
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، کاهش آلودگی و تطابق با الزامات زیست محیطی را از اولویت های شرکت فولاد خوزستان خواند و افزود:فولاد خوزستان با وجود افزایش 19 درصدی تولید امسال خود با اجرای 36 طرح مهم زیست محیطی، توانسته است در کنترل آلودگی غبار بیش از 11 درصد نسبت به پارسال پیشرفت داشته باشد و پساب صنعتی خود را به طور کامل تصفیه نماید.
وی اظهارداشت:شرکت فولاد خوزستان تاکنون بیش از 400 هکتار فضای سبز ایجاد نموده است. ک/1 646/641/ 640 شماره 090 ساعت 15:25 تمام
۰ نفر