۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6536546
T T
۰ نفر

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی:

۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6536546
مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی: 120 شرکت داخلی آمادگی ساخت قطعات مورد نیاز پالایشگاه ها را دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 اقتصاد.انرژی.پارس جنوبی بوشهر- مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: 120 شرکت داخلی برای ساخت و تامین قطعات مورد نیاز پالایشگاه های پارس جنوبی آمادگی دارند.
روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز پنجشنبه به نقل از احمد عنایت اللهی در نشست مشترک با مدیران ارشد هسا ( شرکت صنایع هواپیماسازی ایران ) اعلام کرد: برای ساخت قطعاتی که در داخل کشور امکان ساخت آنها وجود دارد و به آنها نیاز داریم آمادگی خود را برای همکاری بیشتر اعلام می کنیم.
وی با بیان اینکه ما باید توانمندیهایمان را باور کنیم گفت: به هر حال باید بدانیم که می توانیم و این خود یک قدم بسیار بزرگ است.
مدیرعملیات مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه در مباحث تعمیرات و HSE به روز هستیم افزود:تمام دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی روز دنیا را در زمینه های تعمیراتی از قبیل نرم افزار cmms در پالایشگاههای پنجگانه پارس جنوبی اجرایی کرده ایم.
عنایت اللهی با اشاره به تعدد و تنوع دستگاهها و سیستم های بکار رفته در این مجتمع بیان کرد: هدف ما این است که قطعات و نیازمندیهایمان را با توجه به توانمندی های شرکت های داخلی به آنها واگذار کنیم.
محمدعلیخانی مدیر صنعت پشتیبانی و نوسازی ناوگان شرکت صنایع هواپیماسازی ایران گفت: این شرکت در سال های اول پیروزی انقلاب به منظور تامین قطعات مورد نیاز هواپیماها تاسیس شده است.
وی با بیان اینکه این شرکت توانایی ساخت قطعات با تکنولوژی بالا را دارد اضافه کرد: ما ورود به حوزه نفت و گاز را بعنوان یک وظیفه می دانیم و نگاه ما به آن بحث استراتژیک بودن و شکستن تحریم هاست.ک/1 632/539 /675 شماره 005 ساعت 12:48 تمام
۰ نفر