۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6536397
T T
۰ نفر

رحیمی : هدف دولت حمایت از کشاورزان است

۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6536397
رحیمی : هدف دولت حمایت از کشاورزان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/06 سیاسی.معاون اول.کشاورز.باغدار تهران - معاون اول رییس جمهوری گفت : هدف دولت تقویت و حمایت از کشاورزان است و این امر با مشارکت خود کشاورزان و حضور نمایندگان آنها در جلسات تصمیم گیری مهیا خواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، محمدرضا رحیمی دوشنبه شب در جلسه تعیین قیمت تضمینی محصولات زراعی و باغی که با حضور دستگاه های مربوطه و نماینده باغداران در مجمع ملی خبرگان کشاورزی برگزار شد ، ضرورت همدلی و همراهی دولت ،کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات زراعی و باغی را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود : شعار دولت حمایت از باغداران و تولیدکنندگان ، عرضه محصولات با قیمت مناسب به دست مصرف کننده و حذف واسطه ها و دالالان است.
رحیمی علت تشکیل مجدد این جلسه را ضرورت حضور نمایندگان بخش تولید و کشاورزان عنوان کرد و افزود : هدف دولت تقویت و حمایت کشاورزان است که این امر با مشارکت خود کشاورزان و حضور نمایندگان آنها در جلسات تصمیم گیری مهیا خواهد شد.
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد : مشارکت بخش تولید و هماهنگی و همکاری آن با دولت قطعا در حذف واسطه ها نقش سازنده و موثری خواهد داشت و بدین ترتیب هم تولیدکننده سود بیشتری می برد و هم قیمت ها شکسته شده و عرضه مناسب و مستقیم محصولات در بازار شکل می گیرد.
در این جلسه نماینده باغداران در مجمع ملی خبرگان کشاورزی به بیان مشکلات و مسایل کشاورزان و باغداران پرداخت و مهمترین موضوعات در این خصوص مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
شماره 084 ساعت 21:24 تمام
۰ نفر