۲۲ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6535512
T T
۰ نفر

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد/

۲۲ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6535512
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد/ محور شمشک به دیزین در استان تهران تا اطلاع بعدی مسدود است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/22 اقتصاد.مرکز مدیریت راه های کشور.تردد تهران - مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور شمشک به دیزین در استان تهران به علت بارش برف و کولاک و نبود دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود است و دیگر راه های ارتباطی کشور باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
گزارش ایرنا از مرکز مدیریت راه های کشور حاکی است، به علت بارش برف و باران در برخی از محورهای ارتباطی استان های اصفهان، اردبیل، کردستان، قزوین، کرمانشاه و نیز گردنه اسالم به خلخال در استان اردبیل به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ با احتیاط و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند.
همچنین مسیر رفت آزادراه قزوین - رشت در استان گیلان به علت اجرای عملیات نصب تیرهای پل تقاطع راه آهن در محدوه روستای دشتگان روز جاری ( دوشنبه ) از ساعت هشت بامداد تا 16 بعد از ظهر حدفاصل رودبار تا رستم آباد مسدود و تردد وسایل نقلیه از مسیر قدیم روبار - رستم آباد برقرار خواهد بود.
از سوی دیگر در بزرگراه نیشابور - سبزوار در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات احداث دوربرگردان در محدوده مزار ده باف کیلومتر سه از بیستم آذرماه جاری تا 16 اسفند ماه سال جاری تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد.
براساس این گزارش، سایر محدودیت های رفت وآمد در مسیرهای ارتباطی کشور که توسط مرکز مدیریت راه های کشور اعلام شده بود کماکان برقرار خواهد بود در این میان براساس آمار دریافتی از بیش از 170 دستگاه تردد شمار مستقر در سطح راه های کشور، طی شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و 223 هزار و 802 مورد تردد در سطح راه های کشور به ثبت رسیده که از این تعداد 93 هزار و 899 مورد مربوط به محورهای ورودی تهران و 100 هزار و 858 مرود آن مربوط به محورهای خروجی تهران بوده است.
ساعت اوج تردد در 24 ساعت گذشته در سطح راه های کشور ساعت 17 تا 18 روز گذشته با بیش از 90 هزار و 451 مورد تردد بوده و کمترین میزان تردد در مدت مورد بررسی در ساعت شش تا هفت بامداد با 47 هزار و 175 مورد رفت وآمد گزارش شده است.
همچنین در شبانه روز گذشته متوسط سرعت در کل شبکه ارتباطی کشور 83 کیلومتر در ساعت و سهم وسایل نقلیه سنگین در کل شبکه حدود 25 درصد بوده که در این بین محورهای ساوه - سلفچگان و میبد - یزد بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده اند.
اقتصام **9169** 1558 شماره 026 ساعت 12:15 تمام
۰ نفر