۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6532939
T T
۰ نفر

برای بازگشت به قیمت واقعی/

۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6532939
برای بازگشت به قیمت واقعی/ مهلت دو روزه وزارت بازرگانی به 106 بنگاه تولیدی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/10 اقتصاد.بازرگانی.مهلت تهران - سخنگوی وزارت بازرگانی از مهلت دو روزه این وزارتخانه به 106 بنگاه تولیدی که برخی از آنها نیز صاحب نشان تجاری (برند) هستند برای بازگشت به قیمت های گذشته خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی بازرگانی ایران (شابا)، سیدعلیرضا شجاعی اظهار داشت: سازمان بازرگانی استان تهران پس از بررسی بازار و شناسایی شرکت هایی که اقدام به افزایش قیمت کرده بودند به نمایندگی از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه های جداگانه ای به 106 شرکت 48 ساعت فرصت دارد تا قیمت های درج شده بر روی کالاهای خود را به قیمت های گذشته بازگردانند و در غیر این صورت به تعزیرات حکومتی معرفی و برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.
وی افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن رصد و پیگیری قیمت ها در تمام مراحل تولید تا مصرف، از هرگونه اخلال در بازار جلوگیری می کند تا مصرف کننده در انتهای خط نظام تولید- توزیع با خیالی آسوده به امر خرید بپردازد.
سخنگوی وزارت بازرگانی با تاکید بر اینکه با مجموعه هایی که بخواهند به بهانه هدفمند کردن یارانه ها اقدام به افزایش غیرمنطقی قیمت ها کنند به شدت برخورد خواهد شد، افزود: هم اکنون که آزادسازی قیمت حامل های انرژی صورت نگرفته دلیلی برای افزایش نرخ کالاها وجود ندارد هرچند پس از آن نیز بدون ارائه مدارک و مستندات، تغییر قیمت ها پذیرفته نیست.
شجاعی افزود: وزارت بازرگانی با همکاری وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی اجازه هیچ گونه افزایش قیمت و اجحاف به حقوق مصرف کنند گان را نخواهد داد.
اقتصام 1601** ** 1558 شماره 076 ساعت 19:32 تمام
۰ نفر