۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6531733
T T
۰ نفر

هشدار به سرمایه گذاران بورس ؟

۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6531733
هشدار به سرمایه گذاران بورس ؟ سهام خود را به راحتی از دست ندهید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/24 اقتصاد.بازارسرمایه.هشدا تهران - یک کارشناس بازار سرمایه افت و خیز و نوسانات شاخص در بورس را طبیعی دانست و توصیه کرد: سرمایه گذاران نباید اسیر جو روانی بازار شوند.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، مدیرعامل شرکت کارگزاری آبان خطاب به سرمایه گذاران بورس تاکید کرد که بسادگی سهام خود را از دست ندهند.
مصطفی حقیقی مهماندار با بیان اینکه بازار سرمایه تاثیرپذیر از عوامل مختلف است، افزود: همیشه نوسانات نرخ ارز، طلا، فلزات پایه و غیره تاثیرات مقطعی بر بازار می گذارد که سرمایه گذاران نباید در این شرایط، تصمیمات آنی بگیرند.
وی گفت: هم اکنون افرادی که دیدگاهی بلندمدت به بازار سرمایه دارند در حال خرید سهام هستند تا بتوانند در آینده به سودهای منطقی دست یابند.
مهماندار با بیان اینکه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به بازار سرمایه کمک خواهد کرد، اظهار داشت : اجرای این قانون درمجموع به سود بورس تمام خواهد شد.
وی به بسته های حمایتی دولت برای برخی از صنایعی که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه با مشکل روبرو می شوند، اشاره کرد و افزود: بازار در شرایط خوبی است و به وضعیت مطلوب خود نزدیک می شود تا بار دیگر به روند روبه رشد خود ادامه دهد.
اقتصام ** 9141 ** 1558 شماره 075 ساعت 16:40 تمام
۰ نفر