۲۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6528031
T T
۰ نفر
بانک توسعه تعاون آماده خدمت رسانی به تمام فعالان اقتصادی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/20 اقتصاد.تعاون.بانک توسعه تعاون تهران - نایب رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این بانک با داشتن افزون بر 400 شعبه در سراسر کشور و برخورداری از نیروهای توانمند انسانی و بهره مندی از ابزارهای نوین بانکداری الکترونیک و رویکرد خاص حمایتی در بخش تعاون آماده ارایه خدمات به تمام فعالان اقتصادی است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون رضا ابراهیمی افزود: به موجب قانون و براساس رسالت و وظایف بانک توسعه تعاون مبنی بر حمایت از تعاونگران فعال در عرصه تولید و اشتغال، ابن بانک فرصت کار و تولید و خدمت را برای تعاونگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی ایجاد می کند.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون سیاست های کلی اصل 44 و تلاش مجدانه وزیر تعاون با هدف حمایت و پشتیبانی از تشکل های تعاونی فعال در بخش ها و زیر بخش های مختلف اقتصادی در سال گذشته تاسیس و راه اندازی شد.
ابراهیمی گفت: براساس گفته رییس جمهور در زمان افتتاح صندوق ضمانت سرمایه گذاری، موفقیت زمانی است که همه استعدادها فرصت شکوفایی پیدا کرده و امکانات به طور مساوی در اختیار تمام اقشار جامعه قرار گیرد.
وی تصریح کرد تعاونی ها به سه دسته تقسیم می شوند، دسته نخست از استعداد و توان لازم برخوردارند و نیازی به کمک دیگران ندارند و دسته دوم کسانی هستند که دارای استعداد و توانایی ایجاد کار، تولید و خدمت بوده و لیکن نیازمند بهره مندی از وام ها و تسهیلات بانکی هستند.
ابراهیمی متذکر شد دسته سوم نیز کسانی هستند که استعداد و توانایی لازم را دارند اما امکان شکوفایی استعداد خود را نداشته و وثیقه لازم را هم جهت استفاده از تسهیلات بانکی در اختیار ندارند.
وی با اشاره به لزوم حمایت از گروه دوم و سوم که برای به بالفعل شدن توانایی های بالقوه خود نیاز به حمایت مالی دارند، گفت: رویکرد خاص بانک توسعه تعاون در حمایت از این افراد به صورت مدون درآمده که بزودی ارایه می شود.
اقتصام **3917** 1574 شماره 013 ساعت 11:42 تمام
۰ نفر