۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6523659
T T
۰ نفر

وزیر صنایع و معادن/

۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6523659
وزیر صنایع و معادن/ رشد تولید، در سایه مدیریت صحیح نقدینگی محقق می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/03 اقتصاد.وزیر صنایع.محرابیان تهران - وزیر صنایع و معادن، گفت: مدیریت نقدینگی، مهمترین عامل در رسیدن به رشد مطلوب تولید در کشور است.
به گزارش روز دوشنبه گروه اقتصادی ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت صنایع و معادن ، علی اکبر محرابیان مدیریت تقاضا، صادرات و نقدینگی را از عوامل اصلی رشد تولید ذکر کرد و افزود: مشکلات واحدهای تولیدی تنها کمبود نقدینگی نیست، بلکه این واحدها از نبود مدیریت صحیح نقدینگی نیز دچار مشکل شده اند.
وی ادامه داد: فرآیند مدیریت نقدینگی در بخش صنعت باید در حوزه اختیارات وزارت صنایع و معادن قرار گیرد تا به نتیجه رسیده و به رشد تولید کمک کند.
وزیر صنایع و معادن، تصریح کرد: نحوه اولویت بندی در مدیریت نقدینگی و میزان پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها در بخش صنعت باید مشخص و در اختیار این وزارتخانه قرار گیرد.
در این گزارش آمده است: در نشست پایش تولید، مدیران کل دفاتر صنایع نساجی و پوشاک، صنایع غیر فلزی، ماشین سازی و نیرو محرکه، نظارت و بهره برداری معادن و شورای فناوری اطلاعات به ارائه آمار تولید فروردین ماه صنایع زیر مجموعه خود پرداختند و آن را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشدی قابل قبول ارزیابی کردند.
اقتصام **ا.د** 1558 شماره 066 ساعت 18:16 تمام
۰ نفر