۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6523305
T T
۰ نفر
سفیر ایران در ازبکستان و هیات بازرگانی کشورمان زمینه های همکاری تجاری با تاشکند را بررسی کردند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/29 اقتصاد.ایران.ازبکستان.هیات بازرگانی تاشکند - محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان با هیات بازرگانی ایرانی متشکل از نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع ومعادن استان قم و اراک دیدار و در زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی با تاشکند تبادل نظر کرد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کشاورزاده در این دیدار با اشاره به اراده ایران و ازبکستان بر گسترش روابط در تمامی زمینه ها بویژه اقتصادی و بازرگانی، از سرمایه گذاران ایرانی خواست برای بررسی و آشنایی با بازار ازبکستان به این کشور سفر کنند.
این دیدار که در محل سفارت ایران در تاشکند برگزار شد و سیاوش فتحی رییس بانک صادرات ایران در ازبکستان و سید مجتبی فرهادی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست حضور داشتند وبه سووالات پاسخ دادند.
هیات بازرگانی ایرانی شامل نمایندگان تولیدکنندگان پلاستیک و لاستیک کفش، ابزارهای مسی، ماشین های لباسشویی و قطعات آنها، روغن های موتور و صنایع، نخ فرش و روپوش، گوشت و مرغداری، پوشاک و کابل و بخش های بازاریابی و توسعه تجارت خارجی و کشاورزی است.
این هیات برای شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی اختصاصی فروش ریزفناوری و تجهیزات کوچک کشاورزی ازبکستان که از 29 اردیبهشت تا اول خرداد در تاشکند برگزار می شود، به ازبکستان سفر کرده است.
آساق **ش ع1332**305** شماره 069 ساعت 09:10 تمام
۰ نفر