۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6518859
T T
۰ نفر
سند توسعه اشتغال استان تهران در شورای عالی اشتغال در دست بررسی است ..................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 اجتماعی.معاون استاندار.سند توسعه اشتغال تهران - معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان تهران در شورای عالی اشتغال در دست بررسی است که به زودی به تصویب می رسد .
"نعمت الله ترکی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استان های دیگر کشور در حال پیگیری و تصویب سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری هستند، افزود: استان تهران یکی از استان هایی است که توانسته سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری را به صورت جامع،علمی و کامل تدوین کند.
وی با بیان اینکه سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان تهران هم راستا و همسو با برنامه پنجم توسعه است، اظهارداشت: این سند با بهره مندی از قانون اساسی، سند چشم انداز توسعه 20 ساله، سیاست های کلی نظام، سند ملی و توسعه استان و همچنین سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی تدوین شده است.
ترکی خاطرنشان کرد: سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان تهران در واقع نقشه راه اشتغال و سرمایه گذاری استان است. ک/3 تهرام/ 7378/1600/
۰ نفر