۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6515471
T T
۰ نفر

معاون رییس جمهور:

۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6515471
معاون رییس جمهور: دولت با پشتوانه مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/14 اجتماعی.نشست شورای اداری.معاون رییس جمهور.فروزنده سنندج - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت های نهم و دهم بیشتر مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفتند، افزود: تشدید تحریم ها در این دو دولت با پشتوانه باور و اعتماد مدیران تبدیل به فرصت شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف الله فروزنده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کردستان در سنندج به سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنان احمدی نژاد در صحن سازمان ملل استکبار جهانی را به چالش کشید، اما قدرت های سلطه گر بر خلاف ادعاهای خود حتی حاضر به استماع این سخنان نشدند.
وی همچنین به گسترش بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: نقش گفتمان انقلاب اسلامی در گسترش بیداری اسلامی انکار ناپذیر است.
فروزنده با بیان اینکه سه عامل مبارزه با استکبار، حاکمیت اسلام و مردمی بودن شاخصه های اصلی گفتمان انقلاب اسلامی را تشکیل می دهند خاطر نشان ساخت : با توجه به خلایی که در دنیا وجود دارد، امروز جهانیان تشنه گفتمان انقلاب اسلامی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در کشور اکنون هیچ خانواده ای گرسنه شب را روز نمی کند.
به گفته وی منتقدین اجرای این طرح تورم 40 درصدی و شورش های خیابانی را پیش بینی کرده بودند که نه تنها این اتفاقات روی نداد بلکه اتحاد و انسجام بین مردم نیز افزایش یافت.
وی در ادامه با اشاره به جذب 80 هزار نفر در وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، تعهد دولت در زمینه ایجاد دو میلیون و 500 هزار شغل در سال جاری محقق خواهد شد.
فروزنده با اشاره به برنامه های معاونت مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری افزود: 10 برنامه تعریف شده است که اگر هر مدیری آن را در حوزه خود اجرایی کند نظام اداری کشور قطعا متحول می شود.
دورکاری ، ایجاد و گسترش دفاتر پیشخوان دولت، تمرکز زدایی، آموزش کارکنان ، جابجایی نیروی انسانی و کسب رضایت مندی مردم از جمله برنامه هایی است که برای اجرا توسط ادارات طرح ریزی شده اند.
فروزنده در بخش دیگری از سخنانش در نشست شورای اداری استان کردستان، این استان را دارای توانمندی ها و استعدادهای بالقوه ای در زمینه های مختلف از جمله انسانی دانست که به گفته وی با توجه بیشتر به این ظرفیت ها می توان از آنها در جهت توسعه بهره برد.
وی با اشاره به تغییرات عمده ای که در کردستان صورت گرفته است، گفت: کردستان پیشرفت های مطلوبی نسبت به گذشته داشته است اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد و حق مردم کاملا ادا نشده است.
570/533/320 شماره 027 ساعت 16:02 تمام
۰ نفر