۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6514175
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا، ;محمدهادی چگنی ; روز پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در عرصه اقتصادی موجب شکوفایی و بروز ظرفیت ها و استعدادها و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت های بیشمار استان لرستان در بخش های صنعت، معدن و بازرگانی، اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی توسعه نیافتگی استان لرستان، ناشناخته مانده این ظرفیت ها و عدم استفاده بهینه از آنها است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت شناسایی و بهره برداری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان، گفت: برای تحقق این مهم می بایست ابتدا سرمایه گذاری مناسبی در حوزه زیرساخت ها با هدف فراهم کردن زمینه حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان انجام شود.
چگنی افزود: سرمایه گذاری در زمینه اجرای طرح های زیرساختی علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، موجب توسعه و شکوفایی اقتصاد استان و جذب سرمایه های بخش خصوصی در حوزه های صنعت و معدن و افزایش درآمدهای اقتصادی می شود.
به گفته وی، برهمین اساس در یکسال گذشته اقدامات خوبی در زمینه اجرای طرح های مهم زیرساختی مانند راه آهن، آزادراه، ذخیره سازی منابع آبی و نیروگاه با مشارکت بخش خصوصی انجام شده که به یقین نقش موثری در رشد و توسعه استان خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم ;حجت اله بیرانوند ; رییس سازمان بازرگانی لرستان با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان سرپرست این سازمان تازه تاسیس در استان منصوب شد.
1625
۰ نفر